13 fejlett SEO-technika, amelyet azonnal el kell kezdenie használni

Written by redzs

2022.08.28.

Kategóriák

13 fejlett SEO-technika, amelyet azonnal el kell kezdenie használni

13 fejlett SEO-technika, amelyet azonnal el kell kezdenie használni

Ha Ön webhelytulajdonos, nem engedheti meg magának, hogy elhanyagolja a SEO-t. Az alapokon túl, azonnal el kell kezdenie használni a fejlett SEO technikákat. Webhelyének megfelelő optimalizálása, hogy javítsa a rangsorolását a SERP -ben, nagyobb webhelyforgalmat, több konverziót és végső soron magasabb bevételt jelent.

2022 májusában az összes internetes forgalom 92,48%-a a Google keresőmotorján keresztül érkezik. Míg más SERP-k léteznek, fontosságuk elhalványul az összehasonlításban. Ha a webhely forgalmát keresésen keresztül szeretné elérni, az nagy valószínűséggel a Google-tól származik, ezért érdemes webhelyét a Google SEO beállításai alapján optimalizálni.

Ez nem jelenti azt, hogy figyelmen kívül kell hagynia a többi keresőmotort. SEO a Duck Duck Go -hoz , Yahoo! , és a Bing előnyhöz juttathatja webhelyét a versenytársakkal szemben.

Meglehetősen egyszerű beállítani webhelyét az alapvető SEO optimalizáláshoz. Ha saját üzemeltetésű WordPress-webhelyet futtat, az induláshoz könnyen telepíthet és aktiválhat egy bővítményt, például a Yoast . Végezzen SEO-kutatást, illessze be kulcsszavait és metaadatait a megfelelő helyekre, és máris kész.

Ennek ellenére az alapvető SEO bevált gyakorlatok, mint például a kulcsszavak kutatása és a SEO beépülő modulok használata nem vihetik a webhelyet a következő szintre. Ha valóban fel akarja fejleszteni a játékát, akkor ehhez fejlettebb SEO technikákra lesz szüksége.

Ebben a cikkben bemutatunk néhány SEO tippet és technikát, amelyek jelentős mértékben javítják webhelyét. Biztosak vagyunk benne, hogy magasabb rangot szeretne elérni a SERP-kben, és ennek eredményeként növelni szeretné webhelye forgalmát. Ha ez jól hangzik, olvass tovább.

A legjobb fejlett SEO technikák webhelyéhez

Ha készen áll arra, hogy bővítse SEO optimalizálási készségeit, számos módja van a kezdéshez. Vessünk egy pillantást a legjobb fejlett SEO technikákra.

1. Végezzen SEO auditot webhelyén

Webhelye SEO auditjának lefolytatása az egyik legfontosabb fejlett SEO technika, amelyet alkalmazni lehet. Ezzel rengeteg hasznos információhoz juthat webhelye teljesítményéről.

Először is gyorsan készítse el a SEO-rejtvény összes darabját. A SEMRush egy praktikus SEO ellenőrzőlistát kínál , amelyet használhat. Fontolja meg, hogy milyen elemek vannak a helyén, és milyen lépéseket kell még megtennie, hogy webhelye a helyes útra térjen. Például az oldalon kívüli keresőoptimalizálás megfelelő ? Mi a helyzet az oldaloptimalizálással ?

Innentől ideje elkezdeni az auditálást. A SEO audit átfogó képet ad arról, hogy mennyire optimalizálja webhelyét. Az ellenőrzés többek között segít feltárni azokat a problémákat, amelyek azzal kapcsolatosak, hogy a Google hogyan indexeli vagy nem indexeli webhelyét . Segítségül elkészítettünk egy teljes útmutatót a webhely auditálásához .

Ne hagyja figyelmen kívül a harmadik fél webhely-ellenőrző eszközeit sem. Van néhány nagyszerű ingyenes SEO-eszköz , amelyet a saját maga által végzett SEO auditáláson kívül használhat.

2. Tekintse meg a belső hivatkozásokat, a visszafelé mutató hivatkozásokat, az állandó hivatkozásokat és a megszakadt hivatkozásokat

Bár hajlamosak vagyunk a SEO fogalmát kulcsszavakhoz társítani, a linkek befolyásolhatják a SERP-ben elfoglalt helyezését is. Nézze meg alaposan a linkjeit, beleértve a vissza- és állandó hivatkozásokat. Fontos, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a webhelyén található hivatkozások működnek, és a visszamutató linkek jó minőségűek.

Íme néhány alap, amelyekre ki kell térnie, amikor a linkek ellenőrzéséről van szó (útmutatók mellékelve!):

3. Ne hagyja figyelmen kívül a kép alternatív szövegét

A SEO kulcsszavak hozzáadása a kép alternatív szövegéhez fontos módja annak, hogy webhelye tartalmát SEO-hoz optimalizálja. Valójában az olyan beépülő modulok, mint a Yoast SEO, arra kérik a felhasználókat, hogy alternatív szöveget adjanak hozzá általános SEO-pontszámuk javítása érdekében. Lényegében az alternatív szöveg olyan metaadat, amely segíthet a webhely növelésében a SERP-ben. További információért tekintse meg bejegyzésünket arról, hogyan segíti a képalkotó szöveg a SEO -t .

A következőképpen adhat hozzá alternatív szöveget egy képhez a WordPressben:

  1. Töltse fel a képet a Médiatárba.
  2. Kattintson a képre.
  3. Egy menü jelenik meg a képernyő jobb oldalán. Megjelenik egy Alt Text feliratú mező.
  4. Adjon hozzá egy képleírást, amely leírja a kép célját, és ha lehetséges, tartalmazza a SEO kulcskifejezését.

Ha kíváncsi arra, hogyan néz ki, íme egy kép:

További információért tekintse meg ezeket a bevált módszereket a képek SEO számára történő optimalizálásához .

4. Adjon hozzá hosszú farkú kulcsszavakat

A hosszú farkú kulcsszavak a fejlett SEO technikák hosszú játékát jelentik, és ha még nem használja őket, ideje elkezdeni. A Backlinko szerint a hosszú farkú kulcsszavak a keresőmotorok lekérdezésének elképesztő 91,8%-át teszik ki .

Lehetséges, hogy ezek a kulcsszavak külön-külön nem eredményeznek magas rangsorolást a keresésben, de a kumulatív hatás hosszú időn keresztül szélesebb körű eléréshez vezet. Különösen érdemes a hosszú farkú kulcsszavakat kutatnia és belefoglalni a blog tartalmába , idővel stratégiailag használni őket, hogy nagyobb tekintélyt szerezzen a SERP-ben.

5. Adja hozzá a Sémajelölést webhelyéhez

A sémajelölések hozzáadása a webhelyhez potenciálisan javíthatja SERP-rangsorát. Ha még soha nem dolgozott kóddal, ez kissé megfélemlítő érzés lehet. Összeállítottunk azonban egy praktikus útmutatót arról, hogyan használhatja a sémajelölést webhelye keresőoptimalizálásának optimalizálásához . Ezek az adatok nagyban megkönnyítik a Google munkáját, hogy megtalálja Önt – pontosan ezt szeretné.

6. Optimalizálás az oldalsebességre

A Google mosolyog a gyorsabb oldalsebességű webhelyeken. Ha még soha nem ellenőrizte webhelye betöltési sebességét, most itt az ideje, hogy belevágjon. A Google ingyenes PageSpeed ​​Insights eszközt kínál az induláshoz. Ezt követően megismerheti az alapvető webes létfontosságú elemeket, és azt, hogy ezek hogyan hatnak webhelyére .

Az oldalsebesség javítása végső soron javítja a SEO-t, ezért ne hagyja figyelmen kívül. Tekintse meg az oldalsebesség-optimalizálással kapcsolatos teljes útmutatónkat, amely végigvezeti Önt a lépéseken.

A Divi felhasználók számára rengeteg beépített sebesség- és teljesítményoptimalizáló funkció áll rendelkezésre , amelyek gondoskodnak erről, valamint a sebességre optimalizált megbízható tárhelyszolgáltatók .

A WordPress témák és bővítmények azonban csak ennyit tudnak tenni a webhely sebességéért. Néha a legegyszerűbb módja a webhely sebességének és a SEO növelésének, ha megtalálja a megfelelő tárhelyszolgáltatót .

7. Hagyja abba a kulcsszavak kannibalizálását

Gyakorolja a kulcsszavak kannibalizálását? Ha igen, ideje abbahagyni. (Abszolút nem viccelek.)

A kulcsszavak kannibalizálása egynél több tartalom optimalizálásának gyakorlata ugyanazon kulcsszó használatával . Lényegében ez azt jelenti, hogy webhelye önmagával versenyez a Google rangsorolásáért. Ahelyett, hogy újra és újra ugyanazt a kulcsszót használná a rangsoroláshoz, próbálja meg javítani a már közzétett tartalmat. Alternatív megoldásként kiválaszthat egy változatot az adott kulcsszóhoz, és megpróbálhat az alapján rangsorolni. Ha többet szeretne tudni, tekintse meg ezt az útmutatót a kannibalizálás kulcsszavainak megértéséhez és kijavításához .

8. Győződjön meg arról, hogy webhelye mobilra reagál

Egy mobil reszponzív webhely manapság elengedhetetlen. Lehet, hogy nem gondolja a mobilwebhelyeket fejlett SEO technikáknak, de ezek mindenképpen azok.

Amikor a felhasználók Google-keresést hajtanak végre mobileszközön, a Google a mobilra optimalizált webhelyek elsőbbségi indexelését részesíti előnyben . Ez azt jelenti, hogy a mobileszközökre optimalizált tartalmak magasabb helyezést kapnak a SERP-ben. Mivel 2021-ben a mobileszközökön végzett keresések az összes online keresés 63%-át teszik ki, kulcsfontosságú, hogy webhelyét mobilra is felkészítse.

9. Hozzon létre SEO-optimalizált céloldalakat a termékekhez és szolgáltatásokhoz

Ha potenciális ügyfeleket generál termék- vagy szolgáltatásértékesítéshez a webhelyén keresztül, érdemes SEO-optimalizált céloldalakat építeni. Ahelyett, hogy a webhely látogatóit a tartalomra vagy a kezdőlapra irányítaná, vigye őket közvetlenül a céloldalra, ahol azonnal intézkedhetnek. Továbbá, ha komolyan gondolja a potenciális ügyfelek generálására szolgáló céloldalak optimalizálását, meg kell vizsgálnia a SEO szövegírás javítását .

A céloldalak egy adott témára összpontosítanak. Ha például céloldalakat állítanék be a szolgáltatásaimhoz, akkor külön oldalakat építhetek a blogszövegíráshoz, a webhelymásoláshoz stb. Ez leszűkíti a célközönséget és a kulcsszókészleteket, amelyekre összpontosítani fog.

Ezeket az oldalakat a semmiből is létrehozhatja (egy oldalkészítő, például a Divi használatával ez sokkal könnyebbé válik). Alternatív megoldásként használhatja a legjobban teljesítő bejegyzéseit céloldalként, és egyértelmű cselekvésre ösztönzőket (CTA-kat) ad hozzá, amelyek elmondják látogatóinak, hogy mit tegyenek ezután. Tegyük fel, hogy a legfontosabb bejegyzésed például arról szól, hogyan bérelj fel egy szövegírót. Adjon hozzá egy sor szöveget és egy gombot a bejegyzés aljához, amely lehetővé teszi olvasóinak, hogy azonnal felvegyék a kapcsolatot és felvegyék Önt!

10. Felhasználói tapasztalatok és viselkedés kutatása

Annak ismerete, hogy a felhasználók pontosan hogyan élik meg webhelyét, egy fejlett SEO-taktika, amely körkörösen működik. Ahelyett, hogy a keresőoptimalizálási kulcsszavakkal vagy a SERP-ket közvetlenül befolyásoló eszközökkel foglalkozna, a felhasználói viselkedés kutatása és a webhelyen szerzett tapasztalataik további megismerése segít optimalizálni azt. Amikor webhelye megfelelően működik, csökkenti a visszafordulási arányt, és hosszabb ideig a webhelyen tartja a felhasználókat – és bizonyos esetekben elég sokáig ahhoz, hogy fizető ügyfelekké váljanak.

Van néhány eszköz, amelyek megkönnyítik, hogy többet tudjon meg felhasználói élményéről. A Google Chrome felhasználói élményről szóló jelentése mélyreható betekintést nyújthat látogatóinak webhelyén tapasztalt élményébe. Használhat olyan eszközöket is, mint például a Microsoft Clarity , hogy részletesen áttekintse a felhasználói viselkedést hőtérképeken és munkamenet-felvételeken keresztül – egészen addig a törött gombig, amelyre minden webhelylátogató dühöngve kattint!

További információért tekintse meg lépésenkénti útmutatónkat a WordPress-webhely felhasználói élmény (UX) auditjának végrehajtásáról .

11. Tedd boldogabbá a Google-t

Ha szeretné feldobni webhelyét a Google szemében, akkor több lépést is meg kell tennie. Ha a Google-ról van szó, a következőket kell tennie:

  1. Optimalizálja a tartalmat a Google kiemelt kivonatokhoz .
  2. Dolgozzon a helyi SEO optimalizálásán .
  3. Optimalizálja Google Cégem- adatlapját.
  4. Használja ki a Google Search Console -t, hogy több betekintést nyerjen webhelye teljesítményébe. Az XML-webhelytérképét is el kell küldenie a Google Search Console -ba.

12. Frissítse a releváns bejegyzéseket és útmutatókat

A releváns blogbejegyzések és útmutatók évről évre történő frissítése szilárd módja annak, hogy a legjobb tartalom releváns maradjon. Ezzel lehetőséget ad a képek frissítésére, elavult tartalom hozzáadására vagy eltávolítására, és akár a témához kapcsolódó új kulcsszavak beépítésére is.

A bejegyzésnek nem kell teljesen újnak lennie. Ehelyett megőrizheti az eredeti információ nagy részét (amíg az még aktuális), miközben időszerűbb tartalmat épít be. Például a következőket teheti:

Ügyeljen arra, hogy a cikk elejére írjon megjegyzést (vagy frissítse a címét), hogy tükrözze a frissítést. Például hozzáadhat egy sort a „Frissítve 2022. június 26-án” szöveggel a bejegyzés tetejére.

Figyelje meg, hogy Brian Dean ( Backlinko ) hogyan frissíti blogbejegyzéseinek címét és dátumbélyegzőjét.

További információért nézze meg, hogyan frissítheti legsikeresebb blogbejegyzéseit .

13. Építsen fel egy SEO-központú tartalomstratégiát

Ha még nem tette meg, kezdjen el egy SEO-központú tartalomstratégia felépítésével, amely tájékoztatni fogja a tartalom létrehozását a jövőben. Ha ezt a stratégiát bevezeti, akkor Ön még koncentráltabb erőfeszítéseket tesz annak érdekében, hogy tartalmai rangsoroljon a SERP-ben. Ha már elsajátította a megfelelő keresőoptimalizálási technikák használatát , jó kiindulópont az, ha olyan tartalomklasztereket hoz létre, amelyek a perifériás támogató témák mellett sarokkövű tartalmakat is tartalmaznak.

Ahhoz, hogy SEO-stratégiája a megfelelő irányba haladjon, fontolja meg a kulcsszótérképezési megközelítést. A rendszerezett kulcsszótérkép segít nyomon követni. A munka leegyszerűsítésére használhatja a kulcsszó-leképező eszközöket és a kulcsszó-követő eszközöket is.

Becsomagolás

Ha a fejlett SEO technikákról van szó, többféle módszer is létezik arra, hogy webhelye jobb helyezést érjen el a SERP-kben. Szánjon időt arra, hogy mérlegelje, mely lépések a legmegfelelőbbek az Ön számára, majd ugorjon bele. A márka felépítése és a webhely Google-rangsorba helyezése következetes próbálkozásokat és hibákat igényel, de ha továbbra is kitart, akkor sokkal nagyobb esélye van a sikerre. Sok szerencsét!

Kiemelt kép a VectorHot / shutterstock.com webhelyen

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Wordpress TutoriálokDivi13 fejlett SEO-technika, amelyet azonnal el kell kezdenie használni