“A pandémia sok kereskedőt rákényszerített arra, hogy kicsit másképp gondolkodjunk” – mondja Madar Norbert, aki szerint a közeljövőben mindennél fontosabb lesz, hogy legyen egy stabil online lábunk is – hiszen egyre többen találnak maguknak árut az online térben.
Az elmúlt két év alatt öt évnyi fejlődés zajlott le az e-kereskedelemben. A növekvő verseny pedig felkészültséget és magabiztos tudás alkalmazását igényelni a kezdő és fejlődő webáruházak esetén egyaránt, pláne, ha a legnagyobb áruházakkal igyekszünk felvenni a versenyt…
Ami biztos, hogy jelenleg, a nyugati országokhoz képest Magyarország egy nagyobb fejlődés előtt a webáruházakba fektetett vásárlói bizalom terén.
A Vedd fel a versenyt podcast első adásában a műsor két házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója megmutatják, hogy milyen szempontokat és trendeket tartsunk a szemünk előtt, hogy ezt a lehetőséget kiaknázzuk és felvegyük a versenyt a nemzetközi óriásokkal,
Kérdések, amikre többek közt választ ad az adás:
- Hogyan befolyásolta az e-kereskedelmet a koronavírus?
- Milyen hazai és nemzetközi trendek figyelhetőek meg a piacon?
- Miért fontosak a fulfillment megoldások az e-kereskedelemben?
- Miért érdemes bővíteni a kínálatunkat?
- Mit kell tudni az online piacterekről?
- Miért elengedhetetlen a transzparencia kereskedői oldalról?
- Van-e jövő a webáruházak számára a hangalapú keresésben, értékesítésben?
Forrás: buzzsprout.com
0 hozzászólás