Milyen környezetben kell versenyezniük a magyar webáruházaknak? – E-kereskedelmi trendek 2022-ben

Written by redzs

2022.07.07.

Kategóriák

“A pandémia sok kereskedőt rákényszerített arra, hogy kicsit másképp gondolkodjunk” – mondja Madar Norbert, aki szerint a közeljövőben mindennél fontosabb lesz, hogy legyen egy stabil online lábunk is – hiszen egyre többen találnak maguknak árut az online térben. 

Az elmúlt két év alatt öt évnyi fejlődés zajlott le az e-kereskedelemben. A növekvő verseny pedig felkészültséget és magabiztos tudás alkalmazását igényelni a kezdő és fejlődő webáruházak esetén egyaránt, pláne, ha a legnagyobb áruházakkal igyekszünk felvenni a versenyt…

Ami biztos, hogy jelenleg, a nyugati országokhoz képest Magyarország egy nagyobb fejlődés előtt a webáruházakba fektetett vásárlói bizalom terén.

A Vedd fel a versenyt podcast első adásában a műsor két  házigazdája, Kolbert István, a Boxy marketing vezetője, és Madar Norbert, a GKID partnere és vezető tanácsadója megmutatják, hogy milyen szempontokat és trendeket tartsunk a szemünk előtt, hogy ezt a lehetőséget kiaknázzuk és felvegyük a versenyt a nemzetközi óriásokkal,

Kérdések, amikre többek közt választ ad az adás:

  • Hogyan befolyásolta az e-kereskedelmet a koronavírus?
  • Milyen hazai és nemzetközi trendek figyelhetőek meg a piacon?
  • Miért fontosak a fulfillment megoldások az e-kereskedelemben?
  • Miért érdemes bővíteni a kínálatunkat?
  • Mit kell tudni az online piacterekről?
  • Miért elengedhetetlen a transzparencia kereskedői oldalról?
  • Van-e jövő a webáruházak számára a hangalapú keresésben, értékesítésben?

 

Forrás: buzzsprout.com

 

 

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

WebáruházMilyen környezetben kell versenyezniük a magyar webáruházaknak? – E-kereskedelmi trendek 2022-ben