A Salesforce Web-to-Lead integrálása a WordPress-szel
A Salesforce és a Web-to-Lead magyarázata
A Salesforce egy CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) szolgáltatás, amely felhő alapú szoftvereket használ, hogy segítse a vállalkozásokat potenciális ügyfelek megtalálásában és konvertálásában, valamint ügyfélszolgálati szolgáltatást nyújtson. A Salesforce-termékek teljes csomagját Customer 360-nak hívják, kereskedelemhez, informatikai, marketinghez, értékesítéshez és szolgáltatáshoz szükséges eszközökkel. Olvassa el a Salesforce részletes áttekintését itt .
A Web-to-Lead a Salesforce stratégiája a látogató felhasználók potenciális ügyfelekké (azaz ügyfelekké, előfizetőkké stb.) történő alakítására. Ehhez a Salesforce segít olyan űrlapok létrehozásában, amelyeken a látogatók olyan információkat tölthetnek ki, mint például demográfiai adataik és érdeklődési köreik. Így van meghatározva a webhelyükön:
Web-to-Lead: Az a folyamat, amikor egy webhely-űrlap segítségével rögzítik a látogatói információkat, és ezeket az információkat új potenciális ügyfélként tárolják a Salesforce-ban.
Miután a látogató kitöltött egy űrlapot, további műveleteket hajthat végre, például automatikusan átirányíthatja a webhely egy releváns oldalára. Ha rendelkezik az ügyfél adataival, tárolhatja azokat a Salesforce-ban, és szükség szerint feljegyezheti, például úgy, hogy a potenciális ügyfeleket a vásárlás valószínűsége alapján értékeli. Ezt követően e-mailben felveheti a kapcsolatot a vezetővel, megkeresheti értékesítési csapatát, vagy bármit megtehet, ami a marketingcsatornája részét képezi.
Van egy külön beépülő modul is, amellyel ezt a stratégiát használhatja a WordPress webhelyén. A Brilliant Web-to-Lead for Salesforce beépülő modul integrálja a Salesforce-t a WordPress-szel. Amikor valaki kitölt egy űrlapot az Ön WordPress-webhelyén, az információkat a rendszer a Salesforce CRM-fiókjában tárolja.
A Salesforce Web-to-Lead WordPress beépülő modul használata
Nézzük meg, hogyan állíthatja be a Web-to-Lead beépülő modult, hogyan hozhat létre űrlapokat, adhatja hozzá őket webhelyéhez, és hogyan szinkronizálhatja a bejegyzéseket a CRM-mel.
A Web-to-Lead beépülő modul telepítése
Jelentkezzen be WordPress-fiókjába. A bal oldali oldalsávon kattintson a Beépülő modulok > Új hozzáadása elemre . Az oldal jobb felső sarkában írja be a „Salesforce” kifejezést a keresőmezőbe. A megfelelő beépülő modul legyen az első keresési eredmény. Kattintson a Telepítés most gombra . Amikor a telepítés befejeződött, a gomb az Aktiválás gombra változik . Kattints rá.
Web-to-Lead beépülő modul beállításai
Ezután a beépülő modulok oldalára kerül. Az új Salesforce beépülő modul alatt kattintson a Beállítások elemre .
Salesforce szervezeti azonosító
A beépülő modul használatának megkezdéséhez hozzá kell adnia Salesforce szervezeti azonosítóját. Először kattintson a Beállítások fülre, ahol meg kell adnia az azonosítót (lásd az alábbi utasításokat).
Ezután jelentkezzen be Salesforce-fiókjába. Kattintson a fogaskerék ikonra az oldal jobb felső sarkában, majd válassza a Beállítás lehetőséget .
A bal oldalon görgessen le a Beállítások részhez. Válassza a Cégbeállítások > Vállalati információ lehetőséget . A Salesforce.com szervezeti azonosítója a jobb oldali oszlopban található.
Másolja ki és illessze be a WordPress kijelölt területére, majd görgessen a WordPress oldal aljára, és kattintson a WordPress-to-Lead beállítások mentése elemre .
Űrlapok
Kattintson az első lapra, az Űrlapokra . A rendszer automatikusan létrehoz egy űrlapot, vagy választhatja az Új űrlap hozzáadása lehetőséget .
Ha egy meglévő űrlapra kattint annak szerkesztéséhez, akkor automatikusan az Űrlapszerkesztő lapra jut, és megnyílik az űrlapszerkesztő. Itt választhatja ki, hogy mely űrlapmezőket kívánja engedélyezni, megkövetelni vagy törölni. Kiválaszthatja az űrlap típusát, például jelölőnégyzetet, e-mailt vagy szöveget, és beállíthatja a címke nevét, például E-mail vagy Telefon. Lehetőségeket is hozzáadhat, és módosíthatja az űrlapmezők sorrendjét.
A lefelé görgetéssel az Űrlapbeállítások részhez jut. Itt megnevezheti a lead forrását, sikeres üzenetet írhat, engedélyezheti a captcha-t és sok mást. Ha végzett, kattintson alul az Űrlap mentése gombra. Választhatja az űrlap másolását is, ha több hasonlót szeretne létrehozni.
További beállítások
Van még két lap: Styling és Import . A Stílusok lapon CSS-t adhat hozzá az alapértelmezett űrlapstílus módosításához. Az Importálás lapon másolhatja és illessze be a HTML-kódot a Salesforce-szal generált potenciális ügyfelek űrlapjához a WordPress beépülő modul helyett.
Web-to-Lead űrlap hozzáadása a webhelyéhez
Most, hogy elkészített egy űrlapot, itt az ideje, hogy hozzáadja webhelyéhez. Ennek két módja van. Hozzáadhatja a rövid kódot egy bejegyzéshez vagy oldalhoz, vagy beillesztheti az űrlapot egy widgetbe. Nézzük át mindkét lehetőséget.
Űrlap hozzáadása a rövid kód használatával
A WordPressben térjen vissza a Beállítások > Salesforce > Űrlapokhoz , és kattintson a használni kívánt űrlapra. Az oldal jobb oldalán másolja ki a rövid kódot.
Nyissa meg azt a WordPress-bejegyzést vagy oldalt, amelyhez hozzá szeretné adni az űrlapot. Akár a klasszikus szerkesztőt, akár a Gutenberget használja, egyszerűen beillesztheti a kódot oda, ahol az űrlapot szeretné. A szerkesztő továbbra is megjeleníti a kódot, de ha megnézi az oldal előnézetét, az valahogy így fog kinézni:
Űrlap hozzáadása widget segítségével
Ha olyan témát használ, amely lehetővé teszi a widgeteket, akkor így is hozzáadhatja az űrlapot. A WordPress irányítópultjának bal oldali oldalsávjában kattintson a Megjelenés > Widgetek elemre . Döntse el, hová kívánja hozzáadni az űrlapot, és kattintson a widget hozzáadásához.
Kezdje el beírni a „Salesforce” szót, és válassza ki a kapcsolódó widgetet. Ezt követően frissítheti az űrlap címét és bevezetőjét, és a legördülő menüből kiválaszthatja a beágyazni kívánt űrlapot.
Űrlapbeküldések szinkronizálása a Salesforce szolgáltatással
Mostantól, amikor valaki kitölt egy űrlapot a webhelyén, az információk másodpercek alatt szinkronizálódnak Salesforce-fiókjával. Valójában nem kell mást tennie, hogy ez működjön; már be lesz állítva neked. Megpróbáltam ezt úgy, hogy beírtam a tesztadatokat az új űrlapomba, és néhány másodpercen belül megjelentek a Salesforce Leadek szakaszában.
Utolsó gondolatok a Salesforce Web-to-Lead WordPress beépülő modulról
Kevés bővítmény olyan könnyen használható, mint a Web-to-Lead, és az is lenyűgözött bennünket, hogy a bejegyzések azonnal és zökkenőmentesen szinkronizálódnak Salesforce-fiókunkkal. Ritkán a webhely frissítése ilyen egyszerű. Egyes beépülő moduloknál még az egyszerűnek tűnő változtatásokhoz is több váratlan lépésre van szükség.
Ha egy egyszerű űrlapra van szüksége, használhatja az automatikusan létrehozott űrlapot, vagy legalábbis időközben, amíg egy újat tervez. Ráadásul az űrlap beágyazása bolondbiztos, függetlenül a választott módszertől. Nem tehetjük meg, hogy szeretjük az ilyen hatékony eszközöket – több időt adnak a kreatív típusoknak arra, hogy az igazán fontos dolgokra összpontosítsanak, például olyan tartalmak tervezésére, amelyeket vadonatúj (és meglévő) ügyfeleink, rajongóink és előfizetőink értékelni fognak.
Mivel ez az integráció nagyon kevés időt vesz igénybe, mi lenne, ha felfedezné ezeket a vezetőmágneses ötleteket és ösztönzőket az e-mail listája bővítéséhez .
0 hozzászólás