A Salesforce Web-to-Lead integrálása a WordPress-szel

Written by redzs

2022.08.20.

Kategóriák

A Salesforce Web-to-Lead integrálása a WordPress-szel

A Salesforce Web-to-Lead integrálása a WordPress-szel

Blog / WordPress / A Salesforce Web-to-Lead integrálása a WordPress-szel
A potenciális ügyfelek generálása kulcsfontosságú elem, amelyet figyelembe kell venni, amikor WordPress-webhelyet hoz létre vállalkozása számára. A nagyszerű dizájn és SEO mellett azt is figyelembe kell vennie, mit fog tenni a látogató, miután megérkezett. A látogatók felkeltése a webhelyére nem olyan értékes, mint az, hogy a látogatókat minősített potenciális ügyfelekké alakítsa. Ha már a Salesforce-ot használja ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftverként , és tetszik a potenciális ügyfelek generáló űrlapjainak használata, akkor érdemes megnéznie a Salesforce Web-to-Lead WordPress beépülő modulját. Nem is lehetne egyszerűbb a használata, és hibátlanul működik.

A Salesforce és a Web-to-Lead magyarázata

a salesforce web a wordpress beépülő moduljává

A Salesforce egy CRM (ügyfélkapcsolat-kezelés) szolgáltatás, amely felhő alapú szoftvereket használ, hogy segítse a vállalkozásokat potenciális ügyfelek megtalálásában és konvertálásában, valamint ügyfélszolgálati szolgáltatást nyújtson. A Salesforce-termékek teljes csomagját Customer 360-nak hívják, kereskedelemhez, informatikai, marketinghez, értékesítéshez és szolgáltatáshoz szükséges eszközökkel. Olvassa el a Salesforce részletes áttekintését itt .

A Web-to-Lead a Salesforce stratégiája a látogató felhasználók potenciális ügyfelekké (azaz ügyfelekké, előfizetőkké stb.) történő alakítására. Ehhez a Salesforce segít olyan űrlapok létrehozásában, amelyeken a látogatók olyan információkat tölthetnek ki, mint például demográfiai adataik és érdeklődési köreik. Így van meghatározva a webhelyükön:

Web-to-Lead: Az a folyamat, amikor egy webhely-űrlap segítségével rögzítik a látogatói információkat, és ezeket az információkat új potenciális ügyfélként tárolják a Salesforce-ban.

Miután a látogató kitöltött egy űrlapot, további műveleteket hajthat végre, például automatikusan átirányíthatja a webhely egy releváns oldalára. Ha rendelkezik az ügyfél adataival, tárolhatja azokat a Salesforce-ban, és szükség szerint feljegyezheti, például úgy, hogy a potenciális ügyfeleket a vásárlás valószínűsége alapján értékeli. Ezt követően e-mailben felveheti a kapcsolatot a vezetővel, megkeresheti értékesítési csapatát, vagy bármit megtehet, ami a marketingcsatornája részét képezi.

Van egy külön beépülő modul is, amellyel ezt a stratégiát használhatja a WordPress webhelyén. A Brilliant Web-to-Lead for Salesforce beépülő modul integrálja a Salesforce-t a WordPress-szel. Amikor valaki kitölt egy űrlapot az Ön WordPress-webhelyén, az információkat a rendszer a Salesforce CRM-fiókjában tárolja.

A Salesforce Web-to-Lead WordPress beépülő modul használata

Nézzük meg, hogyan állíthatja be a Web-to-Lead beépülő modult, hogyan hozhat létre űrlapokat, adhatja hozzá őket webhelyéhez, és hogyan szinkronizálhatja a bejegyzéseket a CRM-mel.

A Web-to-Lead beépülő modul telepítése

Jelentkezzen be WordPress-fiókjába. A bal oldali oldalsávon kattintson a Beépülő modulok > Új hozzáadása elemre . Az oldal jobb felső sarkában írja be a „Salesforce” kifejezést a keresőmezőbe. A megfelelő beépülő modul legyen az első keresési eredmény. Kattintson a Telepítés most gombra . Amikor a telepítés befejeződött, a gomb az Aktiválás gombra változik . Kattints rá.

a salesforce web a wordpress beépülő moduljává

Web-to-Lead beépülő modul beállításai

Ezután a beépülő modulok oldalára kerül. Az új Salesforce beépülő modul alatt kattintson a Beállítások elemre .

Salesforce szervezeti azonosító

A beépülő modul használatának megkezdéséhez hozzá kell adnia Salesforce szervezeti azonosítóját. Először kattintson a Beállítások fülre, ahol meg kell adnia az azonosítót (lásd az alábbi utasításokat).

a salesforce web a wordpress beépülő moduljává

Ezután jelentkezzen be Salesforce-fiókjába. Kattintson a fogaskerék ikonra az oldal jobb felső sarkában, majd válassza a Beállítás lehetőséget .

A bal oldalon görgessen le a Beállítások részhez. Válassza a Cégbeállítások > Vállalati információ lehetőséget . A Salesforce.com szervezeti azonosítója a jobb oldali oszlopban található.

a salesforce web a wordpress beépülő moduljává

Másolja ki és illessze be a WordPress kijelölt területére, majd görgessen a WordPress oldal aljára, és kattintson a WordPress-to-Lead beállítások mentése elemre .

Űrlapok

Kattintson az első lapra, az Űrlapokra . A rendszer automatikusan létrehoz egy űrlapot, vagy választhatja az Új űrlap hozzáadása lehetőséget .

Ha egy meglévő űrlapra kattint annak szerkesztéséhez, akkor automatikusan az Űrlapszerkesztő lapra jut, és megnyílik az űrlapszerkesztő. Itt választhatja ki, hogy mely űrlapmezőket kívánja engedélyezni, megkövetelni vagy törölni. Kiválaszthatja az űrlap típusát, például jelölőnégyzetet, e-mailt vagy szöveget, és beállíthatja a címke nevét, például E-mail vagy Telefon. Lehetőségeket is hozzáadhat, és módosíthatja az űrlapmezők sorrendjét.

A lefelé görgetéssel az Űrlapbeállítások részhez jut. Itt megnevezheti a lead forrását, sikeres üzenetet írhat, engedélyezheti a captcha-t és sok mást. Ha végzett, kattintson alul az Űrlap mentése gombra. Választhatja az űrlap másolását is, ha több hasonlót szeretne létrehozni.

További beállítások

Van még két lap: Styling és Import . A Stílusok lapon CSS-t adhat hozzá az alapértelmezett űrlapstílus módosításához. Az Importálás lapon másolhatja és illessze be a HTML-kódot a Salesforce-szal generált potenciális ügyfelek űrlapjához a WordPress beépülő modul helyett.

Web-to-Lead űrlap hozzáadása a webhelyéhez

Most, hogy elkészített egy űrlapot, itt az ideje, hogy hozzáadja webhelyéhez. Ennek két módja van. Hozzáadhatja a rövid kódot egy bejegyzéshez vagy oldalhoz, vagy beillesztheti az űrlapot egy widgetbe. Nézzük át mindkét lehetőséget.

Űrlap hozzáadása a rövid kód használatával

A WordPressben térjen vissza a Beállítások > Salesforce > Űrlapokhoz , és kattintson a használni kívánt űrlapra. Az oldal jobb oldalán másolja ki a rövid kódot.

Nyissa meg azt a WordPress-bejegyzést vagy oldalt, amelyhez hozzá szeretné adni az űrlapot. Akár a klasszikus szerkesztőt, akár a Gutenberget használja, egyszerűen beillesztheti a kódot oda, ahol az űrlapot szeretné. A szerkesztő továbbra is megjeleníti a kódot, de ha megnézi az oldal előnézetét, az valahogy így fog kinézni:

salesforce web vezeti a WordPress beépülő modult

Űrlap hozzáadása widget segítségével

Ha olyan témát használ, amely lehetővé teszi a widgeteket, akkor így is hozzáadhatja az űrlapot. A WordPress irányítópultjának bal oldali oldalsávjában kattintson a Megjelenés > Widgetek elemre . Döntse el, hová kívánja hozzáadni az űrlapot, és kattintson a widget hozzáadásához.

Kezdje el beírni a „Salesforce” szót, és válassza ki a kapcsolódó widgetet. Ezt követően frissítheti az űrlap címét és bevezetőjét, és a legördülő menüből kiválaszthatja a beágyazni kívánt űrlapot.

a salesforce web a wordpress beépülő moduljává

Űrlapbeküldések szinkronizálása a Salesforce szolgáltatással

Mostantól, amikor valaki kitölt egy űrlapot a webhelyén, az információk másodpercek alatt szinkronizálódnak Salesforce-fiókjával. Valójában nem kell mást tennie, hogy ez működjön; már be lesz állítva neked. Megpróbáltam ezt úgy, hogy beírtam a tesztadatokat az új űrlapomba, és néhány másodpercen belül megjelentek a Salesforce Leadek szakaszában.

Utolsó gondolatok a Salesforce Web-to-Lead WordPress beépülő modulról

Kevés bővítmény olyan könnyen használható, mint a Web-to-Lead, és az is lenyűgözött bennünket, hogy a bejegyzések azonnal és zökkenőmentesen szinkronizálódnak Salesforce-fiókunkkal. Ritkán a webhely frissítése ilyen egyszerű. Egyes beépülő moduloknál még az egyszerűnek tűnő változtatásokhoz is több váratlan lépésre van szükség.

Ha egy egyszerű űrlapra van szüksége, használhatja az automatikusan létrehozott űrlapot, vagy legalábbis időközben, amíg egy újat tervez. Ráadásul az űrlap beágyazása bolondbiztos, függetlenül a választott módszertől. Nem tehetjük meg, hogy szeretjük az ilyen hatékony eszközöket – több időt adnak a kreatív típusoknak arra, hogy az igazán fontos dolgokra összpontosítsanak, például olyan tartalmak tervezésére, amelyeket vadonatúj (és meglévő) ügyfeleink, rajongóink és előfizetőink értékelni fognak.

Mivel ez az integráció nagyon kevés időt vesz igénybe, mi lenne, ha felfedezné ezeket a vezetőmágneses ötleteket és ösztönzőket az e-mail listája bővítéséhez .

0 hozzászólás

Egy hozzászólás elküldése

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Wordpress TutoriálokA Salesforce Web-to-Lead integrálása a WordPress-szel